אלפים נגד חילולי השבת • תושבי 'קרית יובל' לברקת: "נבעיר את כל ירושלים"

דוד לזר | צילום: אילוסטרציה 4 Comment on אלפים נגד חילולי השבת • תושבי 'קרית יובל' לברקת: "נבעיר את כל ירושלים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כ-4,000‏ איש השתתפו בערב שבת במעמד 'קבלת שבת' בשכונת קרית יובל בירושלים נגד חילולי השבת ונגד הקרנת סרטים במינהל הקהילתי בשכונה ובעיר הבירה.

במעמד השתתפו הגאון רבי עזריאל אוירבאך מרבני שכונת בית וגן וכן רבני שכונת קרית יובל, כמו כן נכחו חברי מועצת העיר החרדים, יוסי דייטש נחמניאל סבן אליעזר ראוכברגר ועוד.

מארגני המחאה אומרים הערב כי "המחאה מהווה צעד ראשון כנגד ראש העיר ובעתיד יערכו עוד מחאות כאלה בעוד שכונות בעיר ירושלים".

תושבי השכונה אומרים לאתר 'קול חי' כי "כדאי מאוד שראש העיר ברקת ידע, כי אם הקרנת הסרטים במינהל השכונתי לא תתבטל – כל ירושלים תבער", לדבריהם, "יש כאן הפרה בוטה של הסטטוס קוו ועזות מצח נגד הקדוש והיקר לעם ישראל".

בנוסף אומרים תושבי השכונה, "אנחנו רוצים להעביר מסר ברור ליועצי ראש העיר החרדים ולחברי מועצת העיר שהגיע הזמן לעשות סוף לחילון ירושלים עיר הקודש ע"י ראש העיר", אומרים התושבים ופונים לחברי המועצה החרדים, "למען השבת, תגלו אחריות עד פרישה מקואלציית חילול העיר".

קודם לכן בסוף השבוע, פורסמה קריאה עליה חתמו רבני השכונות לבוא ולהשתתף בעצרת המחאה, "אחינו וריעינו האהובים, תושבי השכונה הקדושה קרית היובל בעיה"ק ירושלים. לא עת לחשות למול קדושת השבת היקרה צפור נפשינו הניתנת למשיסה, ובפרט שעיני כל המקומות העירונים בירושלים נשואות אלינו הקרובים אל החלל לראות התצלח מזימתם זו ח"ו", נכתב.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    היה מכובד ביותר למה לא פרסתם את המכתב

  2. 3

    אני תושב קרית יובל…. אבל לא השתתפתי בהפגנה. כי לא ראיתי בחיים שלי כזאת צביעות, שאנשים שיעמדו לידי בהפגנה צועקים כל הזמן כגנד הפגנות על הגיוס שזה עקירת הדת [ואני מדבר גם לפני שעבר החוק שכאילו תוקן משהו. והסבירו לנו שאנחנו חלשים ואסור להתגרות וכו'] והולכים למחות על חילול שבת שלמעשה לא משפיע כ"כ לנו שהרי זה לא יביא שמישהו משלנו יצטרך לחלל שבת, משא"כ בגיוס שזה ממש גזירה עלימו ועל בננו….. צביעות במיטבה!!!!

  3. 2

    היה פשוט מדהים – אין דברים כאילה מכובדות ואיכות של ציבור שומרי תורה.
    "מי כעמך ישראל…"

  4. 1

    נכון הרב עזריאל אוירבעך שנכח בהפגנה הוא צבוע. נכון זה מה שהתכוונת???